Pocket & Prassel: första paketet

I går kom det en avi i brevlådan, på väg hem från en anställningsintervju (jag fick jobbet direkt) hämtade jag ut paketet. Det var precis som jag hoppats på från min hemliga bokvän.

Inspirerat av OS var temat Asien: Khaled Hosseini’s ”Tusen strålande solar”, indiskt chai-te, halvasiatisk choklad och en kryddmix till kycklingwok. I paketet fanns också ett vackert brev.

Tack för ett väl genomtänkt paket. När jag slutat studsa upp och ner av jobb- och paketglädje ska jag koka en kopp te, sätta mig i soffan och läsa.

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pocket & Prassel: första paketet

  1. Hemlig bokvän skriver:

    Vad roligt att du tyckte om paketet! Grattis också till jobbet.

    //Din hemliga bokvän

  2. klara skriver:

    O, det lät som en väldigt trevlig dag! Ibland tänker man sig att bra saker ska sprida ut sig men samtidigt är det bra när de klumpar ihop sig för då kan glädjen ibland bli större och vara längre….

  3. annbookworm skriver:

    Grattis till jobbet!
    Låter som ett väl genomtänkt paket, just att tänka till och få till rätt tema är lika roligt som att välja böckerna.
    Tusen strålande solar finns med på min önskelista tillsammans med hans första Flyga Drake.

Kommentera

