Dålig uppdatering.

Det händer inte mycket här nu… tar itu med verkliga livet istället.

Det här inlägget postades i Hannashörna. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dålig uppdatering.

  1. fullbokhylla skriver:

    Hej Hanna!
    Jag är inte din hemliga bokvän! 😉

  2. Hemlig bokvän skriver:

    Hej hej!

    Hoppas att det tredje PoP-paketet har kommit fram?

    //Din hemliga bokvän

  3. Hannasbokhylla skriver:

    Hemlig bokvän.

    Det tredje paketet har kommit fram och det var mycket uppskattat. Förlåt att jag inte uppmärksammat det på bloggen ännu.

    Men vem tusan är du? Jag tyckte jag kände igen bilden på bokmärket som en banner från någon av alla bloggar som är med i PoP men när jag gick igenom dem kunde jag inte hitta den igen. Har du bytt banner din luring?

  4. Hemlig bokvän skriver:

    Du har alldeles rätt i dina funderingar. Bilden finns med på min blogg, jag har inte tagit bort den =)

Kommentera

