Julpåsekommunikation Hyllan

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Julpåsekommunikation Hyllan

  1. Lotta skriver:

    Hejhej! Spännande det här med paketet… vill du skriva en önskelista till tomten? 🙂 Några förslag på böcker du vill läsa eller genrer som intresserar dig? Något annat du tycker om? Något du letat länge efter men inte lyckas få tag på? Passa på att önska, nu har du chansen!

  2. Hannas bokhylla skriver:

    Hej Lotta.

    Tyvärr är jag dålig på att önska mig saker, jag vill bli överraskad. Men om du vill så kika på mina svar från Pocket och Prassel som finns här i spalten intill. Ställ gärna fler frågor om du tycker något fattas där. Om jag kommer på något jag tokönskar mig så hojtar jag naturligtvis till.

  3. Lotta skriver:

    Hejhej! Jag hoppas att jag kommer få ihop något bra som du gillar… ha en trevlig helg sålänge 🙂

Kommentera

