Pocket och Prassel: tredje (och sista) paketet

Nu, väldigt länge efter att jag fick paketet, har jag tagit mig i nacken och satt mig vid datorn.

Min omtänksamme (nu mer inte) hemliga bokvän skickade mig ett ”feel-good paket” efter att ha sett min bloggtorka. Detta paket innehöll två böcker av Marian Keyes: Tankar från sängkanten och är det någon där?. I paketet fanna även choklad, en bilpåse, micropopcorn samt ett bokmärke som skulle hjälpa mig på traven med att lista ut vem bokvännen var.

Jag kände igen bilden på märket och letade runt bland bloggarna som en galning men fick tillslut se mig besegrad och skamsen krypa till korset för att be vännen avslöja sig.

Tack återigen för alla roliga paketen, håll utkik en vacker dag börjar mina tankar kring böckerna dyka upp.

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

