Julpåse large är hämtad

Idag hämtade jag hem min julpåse. Jag var nära att slita upp den på vägen hem men lyckades hålla mig tills jag klev innanför dörren. Ut ur påsen kom en hel hög med julklappar.

Eftersom jag har noll karaktär så öppnade jag alla på en gång. De innehöll:

* ”Vägen” av Cormac McCarthy – En bok jag länge tänkt läsa men inte kunnat bestämma på vilket språk, nu bestämdes det åt mig, skönt.

* En vacker anteckningsbok – har jag alltid behov av.

* Noblesse apelsinchoklad – mums mums mums.

* Aco Choko – en favorit från när jag var barn, vilken nostalgikick.

* Cappucino med chokladsmak – tyvärr dricker jag inte kaffe men detta får jag nog testa ändå.

* Geni – jag spelar jättemycket spel, så ett perfekt val.

* Ett troll – får stå på skrivbordet som en påminnelse om den här upplevelsen.

Tack Hyllan för en toppenbra julpåse. I kväll ska jag pausa i julpackningen med några (eller jättemånga) Noblesse. Boken står på tur i bokhyllan.

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Julpåse large är hämtad

  1. Lotta skriver:

    Vad roligt att paketet kom fram som det skulle, hoppas att du gillar boken och det andra! 🙂

Kommentera

