Varning!!!

Jag har blivit beroende. I alla år har jag klarat mig, jag röker inte, dricker knappt alls, har aldrig provat på något starkare än Panocod och lever överlag ett ganska stillsamt liv. Men så blev jag medlem på Betapet.se, inte så farligt tänkte jag, jag ska ju bara prova. Nu sitter jag här, fast, sliter mitt hår och försöker komma på nya fyndiga ord där jag helst får in ett ”y” eller ett ”z” i ett ord som går över en ”3*poängen-ruta”.

Så jag höjer ett varningens finger, håll er långt borta från Betapet.

Eller vad säger jag, kom och spela med mig förståss.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Varning!!!

  1. Fia skriver:

    Vad roligt å träffa på en annan som hittat dit! Jag skall söka upp dig någon dag. Min användare heter Feejay ifall du undrar.. =)

  2. Eva skriver:

    Oj, jag vet inte om jag vågar ens titta vda det är. Jag har ju så mycket som jag vill göra och så lite tid!!!

Kommentera

