Pocket & Trix: första paketet


För någon dag sedan dök paketet upp från min hemliga bokvän. Det var en sprängfylld M-påse jag fick bära hem från affären.

I påsen fanns klassikern Anna Karenina, en presentbok om vin, en handfull olika tepåsar med spännande smaker, två chokladkakor, två bokmärken samt ett vykort.

Tack så jättemycket för paketet, jag kastade mig över den ena chokladen så snabbt att bara pappret fick vara med på bilden. Bokmärket med ”sistaraden-funktionen” är supersmart. Jag ser fram emot att läsa Anna Karenina men den får nog ligga och vänta ett tag, min hjärna går inte på högvarv nu.

Tack än en gång,

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Pocket & Trix: första paketet

  1. Sofie skriver:

    Hej hej. Ang rekomenderade böcker beror det lite på vad du gillar för sort. Vildängel är liter ”svår” då hon skriver om sitt eget liv och vad som händer henne. Henning Mankell har jag inte läst och den har stått oläst jättelänge så det är dags att dela på oss. En deckare ska det vara i alla fall. Den andra kvinnan är lite rolig, handlar om en svärmor som tar på tok för mycket plats. De tre rekomenderar jag väl mest skulle jag tro =) Ha en bra kväll //Sofie

Kommentera

