Beresta böcker

Böcker som får följa med till Indien:

* Marian Keyes, Sushi för nybörjare.
* Cecelia Ahern, PS Jag älskar dig.
* Gregory David Roberts, Shantaram.
* Alaa al-Aswany, Yacoubians hus.
* Julia Gregory, Mamma sa att jag var sjuk.
* Ethel G.Ericsson, Flickan som inte fick finnas.
* Erin Gruwell, Teach w your heart/Freedom writers diary.
* Leo Tolstoj, Anna Karenina.
* Anne Franks dagbok.
* Diana Abu-Jaber, Nymåne.

+ några pedagogikböcker som jag hoppas kan vara till hjälp när jag ska undervisa barnen.

11 böcker låter kanske lite för ett halvår men jag tror att jag kommer vara fullt upptagen med att bara uppleva allt nytt.

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

