Nya tankar om framtida jobb

Såg på ett avsnitt av Sjukhuset här om dagen. Jag vill jobba på lekterapin. Ska höra av mig till sjukhusen i Skåne när vi återvänder från Indien. Man ska vara utbildad förskollärare. Check! Man måste ju inte tillbringa hela yrkeslivet i skolan bara för att man är lärare. Omväxling förnöjer.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nya tankar om framtida jobb

  1. Milla skriver:

    Å hej, vad trevligt! Tack för den fina kommentaren i min blogg! Vad kul att du hittade till mig.
    Visst kan jag göra ett inredningsinlägg, är det något speceillt du är intresserad av?

    HIttade du till mig via Ina månntro, ser att du har henne på dina favoriter? Kul.

    Kram MIlla

    • ihannashuvud skriver:

      Jag hittade till dig via Mió Evanne.
      Det är inget särskilt jag är intresserad av men jag är så småningom på väg att flytta in i hus och letar inspiration överallt. Tack på förhand.

  2. CrazyGirl skriver:

    Hej!
    Låter som ett jätteroligt jobb, verkligen 🙂
    Det var Heidi jag träffade i affären 🙂
    Kram!

Kommentera

