Jag känner mig stärkt

Eftersom jag bor på hotell lämnar jag in mina kläder för tvätt. Såg på tvättlappen att stärkning rekomenderades så det beställde jag också. HAHAHA, kameezen (tunika) fick jag nästan inte på mig och sjalen som hör till kunde nästan stå av sig själv. Den ska ju vara mjuk och böljande.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag känner mig stärkt

  1. Lilla O skriver:

    Spännnade! Det blir kanske att tvätta igen 😉

Kommentera

