Nostalgi

Utmaning: Skapa ett eget nostalgi-inlägg.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nostalgi

  1. Vixxtoria skriver:

    Ja, det är nostalgi 🙂

    Jag tycker mycket om den översta (Tänk om allt som händer…). Den nynnar jag faktiskt ofta på. Men oj, vad liten hon ser ut Martyna.

    Jag ska se om jag kommer på något nostalgiskt 🙂

    • Hanna skriver:

      Jag brukar inte nynna på den men jag upptäckte när jag lyssnade på den att jag sjöng med och faktiskt kom ihåg texten. Kanske skulle skrivit brukade iställer för brukar för nu lär jag ju nynna på den för jämnan.

Kommentera

