Måste ses

Jag sitter här och snyftar, och har ingen aning vad jag ska skriva mer än att ni måste se denna.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Måste ses

  1. CrazyGirl skriver:

    Åh. jag vet inte heller vad jag ska säga riktigt. Starkt. Rysningar.
    Skickar vidare klippet.
    Kram1

  2. Fröken Nina skriver:

    God så bra hon är!

  3. Mamma Eva skriver:

    Såg det här flera år efter att du satt in det. Jag funderar hur många barn idag klarar av alla faror som dom läser och ser om. Själv läste jag en broschyr som hette ”om kriget kommer” när jag var ca. 8 år. Det skrämde mig så att jag bl.a. på allvar funderade vem jag helst ville att skulle ta hand om mig om Mamma o Pappa dog i det kriget. Sånt läser och hör barn om varje dag nu. Ibland tycker jag faktiskt att man ska säga till sina barn att ”var inte rädd, det ordnar sig”.

Kommentera

