I dag är Liv min hjälte

En tioårig flicka blir mobbad. Så vad gör hon?  Jo, samlar in 10,000 kronor till skolan för utbildning kring mobbning. Fantastiskt. Liv du är min hjälte.

Det här inlägget postades i Hannashörna. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till I dag är Liv min hjälte

  1. Wow Hanna, har totalt missat denna tjej på aftonbladet. Tack att du hittade denna hjältinna åt mig så att jag får läsa hennes historia 😀

    KRAM Jessica

  2. CrazyGirl skriver:

    Åh. Jag blev helt tårögd då jag läste artikeln. Modig tjej!

  3. per-arne skriver:

    gå gärna in på hennes hem sida….
    http://www.vannerforalltid.ning.com

  4. Monica Kjellberg skriver:

    Hej!
    Blev så glad då jag hittade detta!!
    Liv är min dotter och jag blir verkligen tårögd då jag läser att hon var din hjälte den dagen…Liv är min hjälte varje dag, varje timma, ja- varje vaken stund jag har!! Fick ett samtal idag från Aftonbladet…Liv är nu nominerad till Svenska hjältar och det gör mig så glad. Kanske efter allt slit hon har lagt ner på detta, kan få resultat i den stora Mobbnings frågan som ju faktskt berör oss alla, inte minst oss vuxna! Så stort tack för ER uppmärksamhet!! Jag ska visa henne detta då hon kommer hem från skolan idag! Kramar Monica

    • Hanna skriver:

      Så glad jag blev, tack för din fina kommentar. Jag förstår att Liv är din hjälte varje dag. Först och främst är hon din dotter sen har hon dessutom utfört denna enastående uppgift.

      Liv: Jag var själv mobbad i skolan, jag vet hur svårt det är. Du är en stark tjej, jag tror att du kommer klara av alla utmaningar du ställs inför. Massor med kramar, Hanna.

Kommentera

