Illa

Det är dåligt med uppdatering här. Böcker har jag inte skrivit om på länge. Det är illa. Just nu läser jag pink or black av Tishaa. Ja, bara Tischaa, märkligt. Handlar om Tiana som en dg upptäcker att hon inte har några egna åsikter utan bara tycker som vännerna i gänget på internatskolan gör. Så hon påbörjar sitt ”finding it mission” för att ta reda på vem hon verkligen är. Har bara hunnit några sidor men det verkar lovande. igenkänningsfaktorn är hög.

På sistone har jag även läst Bringing up Vasu av Parul Sharma och This Charming Man av Marian Keyes. Båda två bra, Marian snäppet bättre. Men roligt att läsa indiska författare. måste erkänna att jag inte gjort det förut.

Ska bli bättre på att uppdatera, har ändå några läsare (med betoning på några – ni är inte många men ni är uppskattade) och något får jag ju lov att ge er som hittar hit.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

