Fusk, fusk, fusk

Den här utmaningen hittade jag för länge sen hos Lilla O men det visade sig vara Bokbabbel som klurat ut den. Jag hade tänkt vänta till jag kom hem till Sverige och bokhyllan igen men i kväll behövde jag något att göra så jag fuskade ordentligt. Många av böckerna är uppletade på Adlibris och en hel del har jag inte läst.

Är du man eller kvinna?
Hon går genom tavlan ut ur bilden

Beskriv dig själv
Diagnos duktig – en handbok för överambitiösa tjejer och alla andra som borde bry sig

Hur mår du?
Förbannad, Frustrerad, Förtvivlad

Beskriv stället du bor på
Indien – elefanten som började dansa

Vart skulle du vilja resa?
Höra hemma

Beskriv din bästa vän
Underbar och älskad av alla

Vilken är din favoritfärg?
Den magiska regnbågen

Hurdant väder är det just nu?
Bastu

Vilken är din favoritårstid?
Min skattkammare 5, De fyra årstiderna

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?
Mig äger ingen

Vad betyder livet för dig?
Tillsammans är man mindre ensam

Hurdant är ditt parförhållande?
Ingen hör hemma här mer än du

Vad är du rädd för?
Livet på en kylskåpsdörr

Dagens aforism
Kärlek, vänskap och choklad

Vilket råd skulle du vilja ge?
Självkänsla nu

Hur skulle du vilja dö?
God natt min älskade

Ditt motto
Små barn kan

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fusk, fusk, fusk

  1. Magix skriver:

    Jag tror vi förlåter dig för fuskandet 😉
    Ah, de här svaren är alltid så roliga att läsa!

    • Hanna skriver:

      Tack. Jag tror att jag gör om utmaningen när jag har böckerna i min närhet igen. Dessutom är ju många av svaren beroenda av dagsformen.

Kommentera

