Shaken, not stirred

Fast jag är nog lite rörd ändå.

Lilla O har gett mig en award. Med denna award följer två utmaningar men just nu är jag för trött för att ge mig på en sån viktig uppgift.

Idag säger jag bara tack. Tack, tack, tack. Det här värmer mer än tofflorna jag har på mina frusna fötter.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Shaken, not stirred

  1. Fia skriver:

    Jag borde nog ge dig ett par av min mormors tjocksockor, jag har ju trots allt 3 par. 🙂

Kommentera

