En pocket för 3 kronor

En pocket för tre kronor kan man ju inte tacka nej till så därför blev det tre böcker som fick följa med hem från Gleerups idag. Mycket bra erbjudande tyckte jag.

* Lindas bästa/värsta av Linda Skugge.

* En bok som ska skickas till Fiktiviteter.

* Nu blir det komplicerat. I mitt senaste pocketkedjepaket fick jag en bok som var så bra att den bara måste skickas vidare. Men också så bra att den bara måste läsas igen. Alltså har jag köpt ett nytt exemplar åt mig och låter pocketkedje-exemplaret åka vidare.

Jag har även köpt 3 par skor. TRE!!!  Jag som brukar ha så svårt att hitta skor. Förmodligen har jag fått skavsår av alla paren nästa vecka.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En pocket för 3 kronor

  1. Helena skriver:

    Men oj vad spännande! Ser verkligen fram emot månadens paket 🙂 Och vilka fynd (både billiga pocketar och skor – som jag själv också brukar ha svårt att hitta)!

  2. Lilla O skriver:

    Hej Hanna! Jag ska posta ditt paket idag, lite sent. Och du behöver absolut inte ha dåligt samvete för vykortet, hinner du är det kul!

Kommentera

