Green lifts me up.

Idag när jag staplat de sista metrarna hem (gruvligt trött) och öppnade brevlådan hittade jag reklam, räkningar och en grön påse.

Lycka.

Jag kan förstå att oinvigda läsare börjar bli lite less på mitt tjat om gröna påsar men om ni visste hur fantastiska de är skulle ni förstå.

I påsen låg två böcker från Lilla O. Lika tunga vad gäller vikt, den ena säkerligen betydligt tyngre än den andra vad gäller innehåll.  Den i dubbel bemärkelse tunga boken har jag stått och kikat på själv så den ser jag verkligen fram emot att läsa. Den andra boken tror jag är perfekt för lättsammare lässtunder då jag bara vill fly verkligheten.

Tack Lilla O!

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Green lifts me up.

  1. BokMamma skriver:

    Kan inte annat än hålla med. De där gröna paketen kan rädda en väldigt jobbig dag. Jag blir som ett barn på julafton 🙂

  2. Helena skriver:

    Jag älskar också de där gröna paketen – mitt kom också fram igår – tusen tack! Är jättespänd på att läsa dem båda.

Kommentera

