På Arlanda

Klockan 04.45 i morgon ska jag träffa mina föräldrar och mina systrar vid terminal 5 på Arlanda. Det är rysligt tidigt. Resan bär till Alcudia med ett 10-timmars stopp i Barcelona. Jag hoppas vi hinner se och njuta lite av den staden och inte bara stressa dit och tillbaka till flygplatsen. Nu har klockan precis passerat 16.00 och jag väntar på att få checka in på hotellet. Jag är rysligt trött och har redan somnat 2 gånger.

Jag hoppas verkligen att jag lyckas koppla bort alla tankar på bröllop under resan. Jag har varit sjukt stressad och nervös. Från och med nu vill jag bara njuta av det faktum att jag och min älskling snart ska säga JA till varandra.

Det här inlägget postades i Hannashörna. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På Arlanda

  1. Lilla O skriver:

    Bröllop? Nej med vad jättekul! Stort grattis!!! Ett grönt paket är på väg till dig. Nästa paket får det bli bröllopstema på kanske?!

    • Hanna skriver:

      Tack så mycket. Ja, nu börjar det gå upp för mig att vi faktiskt ska gifta oss. Hittills har det varit så mycket stress att själva anledningen till allt faktiskt gått lite förlorad bland alla förberedelser. Jag blir väldigt lätt extremt stressad över saker som andra kanske rycker på axlarna åt. Oroar mig mer över hur gästerna ska ha det än glädjer mig över att jag faktiskt ska bli M’s hustru.

      Men, men. Nu är de flesta förberedelserna klara och jag känner mer och mer av glädjen.

      Tager du…. JA, JA, JA!!!!

Kommentera

