Tillbaka till skolbänken

Fast skolbänken är mitt eget skrivbord. Jag ska läsa Genuspedagogik och lärande. Det är en distanskurs på 15 poäng/halvfart vid Umeå universitet. Det ska bli så roligt. Samtidigt ska min sambo läsa en distanskurs i Fotografi – visuell kommunikation.

Vi får nog tillverka en UNIVERSITET – skylt och hänga på kontorsdörren.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Tillbaka till skolbänken

  1. Lilla O skriver:

    Det låter kul! Jag ska eventuellt läsa svenska som andraspråk, men eventuellt blir det ett annat extra-projekt som tar tiden. Får se i höst!

    När är er stora dag?!

  2. crrly skriver:

    Det låter så kul! Vill också. Kommer du att behöva åka till Umeå?

    • Hanna skriver:

      Nej, det är inga träffar IRL så jag behöver inte åka. Hade varit skoj iofs, kunnat passa på att åka till Luleå samtidigt.

Kommentera

