Något mer färdig inbjudan

På Gräddhyllan den 7 oktober klockan 17.30?

Så får vi bara hoppas att de har lediga bord. Jag kan ringa och fråga i morgon. Preliminärboka för 6 personer eller något sådant?

(Det tog mindre än 2 timmar för kompletta främlingar att komma överens. Vi är allt bra, hörrni. Bloggvärlden är rätt fantastisk ändå.)

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Något mer färdig inbjudan

  1. Bokomaten skriver:

    Hurra, hurra! Jag kommer! Dock lite sent som sagt, hinner inte till 17.30.

  2. Calliope skriver:

    Kan jag komma? *hoppas, hoppas*
    Vore ju ruskigt trevligt med en bloggträff hemmavid 🙂

  3. Hanna skriver:

    Full bokhylla, Boktimmen, Calliope, Vixxtoria, Bokomaten och jag. 6 stycken hittills. Om jag missat någon skäms jag och ber om ursäkt. Jag bokar bord till 17.30 så kan vi droppa in eftersom. Åh, vad kul.

  4. fullbokhylla skriver:

    Ska bli så skoj! Jag kommer så fort jag kan jag också, troligtvis klockan 18!

  5. a-lo skriver:

    Hello, hittade hit via ett tips från Bokomaten och det verkar jättekul. Så jag hänger gärna på + bebis, men vi delar på stol 🙂

Kommentera

