Biljett bokad eller omatchande taggar

Den andra december åker jag hem till Luleå. Har inte varit där sen i julas så jag längtar verkligen. Jag lämnar maken här i Skåne så jag helt egoistiskt kan ägna mig åt min familj och mina vänner utan att behöva tänka på att roa honom.

Jag trivs i Skåne men det är jobbigt att ha 150 mil till det som förut var mitt liv.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Biljett bokad eller omatchande taggar

  1. Fia skriver:

    Tell me about it…

  2. Marie skriver:

    Norrbotten är långt ifrån Skåne, trevlig resa till Luleå. Jag har inte varit i Boden sedan förra julen och inte åker jag dit i år heller, nästa år.

    • Hanna skriver:

      Det är jobbigt att inte få komma hem. Jag saknar riktig vinter. Hoppas du kommer upp så snart som möjligt.

  3. Mamma skriver:

    Vad glad jag blir. Varför har du inte sagt nåt tidigare.
    Då ska vi riktigt rå om dig.
    Kraaaaaaaaaaaaam / Mamma

Kommentera

