Mia Skäringer i Malmö i Februari.

Jag vill gå och se Mia Skäringer i Malmö i Februari? Vem hänger på?

Det här inlägget postades i Hannashörna. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Mia Skäringer i Malmö i Februari.

  1. fullbokhylla skriver:

    Åh, det vill jag med. När, var, hur?

    • Hanna skriver:

      25 februari. Konserthuset. Törs vi gå tillsammans?

      • fullbokhylla skriver:

        Jag törs. Ska bara kolla med maken. Vi ska flytta i februari, men jag tror nog han kan avvara mig mig. Vi kan väl mejla nästa vecka, eller tror du biljetterna tar slut? fullbokhylla@yahoo.se, som du vet 😉

      • Hanna skriver:

        Finns nog risk att de tar slut. Men, vi köper biljetter och skiter det sig för dig när det närmar sig så köper jag din biljett och skänker/säljer den vidare.

  2. Fullbokhylla skriver:

    Har pratat m maken, det ska inte vara ngt problem! Köper du dem? I så fall mejla mig ditt kontonummer så sätter jag in pengar!

  3. Fia skriver:

    Mia Skäringer, det är inte samma person som Mia Törnblom?

    • Hanna skriver:

      Nej nej. Skäringer skrev Dyngkåt. Var med i Mia och Klara. Solsidan. Men tyvärr verkar det inte vara nån föreställning den 25. 26 ska jag på melodifestivalen. Får kanske bli Helsingborg den 27.

  4. Fullbokhylla skriver:

    Så synd! Helsingborg funkar inte så bra för mig tyvärr, får se om jag får med någon annan den 26 i Malmö…

  5. Hanna skriver:

    Vi planerade om. Så nu går jag med min syster den 26. Full bokhylla och Boktimmen – gå med varandra så minglar vi i pausen.

Kommentera

