Pocket och Påhitt

Den här gången var den gröna påsen vit, men vi vet ju alla att det är insidan som räknas.

I påsen hade min bokvän stoppat  ner I taket lyser stjärnorna av Johanna Thydell och Decembergatans hungriga andar av Ulrika Lidbo. Den första har jag varit sugen på att läsa länge och den andra har jag aldrig hört talas om. En perfekt kombination alltså

Desutom 2 chokladkakor, en mörk rättvisemärkt och en med polkagrissmak. Mumsigt värre.

När man läser bra böcker och äter choklad händer det ju ofta att man blir sugen på te. Det har Addikoko tänkt på, i påsen låg även en påse med Assam-te. Det kommer säkert att värma.

Just ja, en näve Marianne också, de är redan uppätna.

Ett handkrivet brev blev pricken över i:et!

Tack så jättemycket Addikoko,

 

 

 

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pocket och Påhitt

  1. Addikoko skriver:

    Varsegod, och kul att du tyckte om det! Jag har inte fått mitt paket än, men om du har postat det borde det komma nästa vecka;)

Kommentera

