Dag 8 – Ett ögonblick

Det blev visst en liten paus ändå…

ETT ÖGONBLICK

Jag satt på en bänk på Drottninggatan vid Sergels torg i Stockholm. Brevid mig satt han som nästan 5 år senare skulle bli min make. 15 timmar tidigare såg vi varandra för första gången ”på riktigt” och nu var det dags att avsluta denna alldeles fantastiska dag.  Det blev ett litet hångel där på bänken.

Sen var jag tvungen att springa till tunnelbanan, när jag står på perrongen och väntar på tåget kommer ett sms ”Saknar dig redan.”

Väldigt fånigt flin på mina läppar.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dag 8 – Ett ögonblick

  1. mamma skriver:

    Det kan man kalla kärlek vid första ögonkastet.

Kommentera

