Dag 10 – Det här hade jag på mig idag

DET HÄR HADE JAG PÅ MIG IDAG

På jobbet: ett par byxor från LOGG (gick in på H&M:s websida och såg att de tydligen är i cargomodell) till dessa ett linne, en enkel topp och en kofta.

Väldigt bekväma och praktiska kläder. Inget snofsigt alls men å andra sidan tillbringar jag ett par timmar varje dag på golvet, med målarfärg i direkt närhet, brevid matkastande barn eller om det vill sig riktigt illa med att byta kläder på någon som kissat/bajsat ner sig.

Hemma: Först väldigt mycket olika kläder för att hitta något till begravningen på fredag sen ett par väldigt mjuka och gosiga byxor tillsammans med ett linne och en mjuk bylsig tröja.

Det här inlägget postades i Hannashörna och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

