Ni lyckades

Tumhållandet gjorde susen.

Jobbet är mitt.

Tack.

Det här inlägget postades i Hannashörna. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Ni lyckades

  1. fullbokhylla skriver:

    Grattis!! Vad är det för jobb?

  2. Bokomaten skriver:

    Hurra! Grattis! Vad roligt att du fick det!

  3. mamma skriver:

    Tur. Jag hade inte orkar hålla tummen nåt mer. Det är så jobbigt att skriva m.m. när man inte kan använda tummen på v. hand. 😉
    Kraaaaaam / Mamma

  4. Vixxtoria skriver:

    Grattis! Min tumme hade börjat krampa lite vid det här laget, så det är skönt att jag kan släppa taget nu. 🙂

    • Hanna skriver:

      Nej men förlåt. Jag skulle sett till att meddela dig direkt om jag kände till ditt trogna tumhållande.

      Om du behöver så har jag läkarkontakter,

      Tack.

  5. Sus skriver:

    Hurra! ett jobb! Strålande!

    Och om jag någonsin kommer till Lund och du ser mig så vill jag jättegärna ha en kram!!

  6. Librarybeth skriver:

    Bästa vik. hemliga bokvän! Om du visste vad glad jag blev av ditt bokpaket. Nu har jag en spännande bok att läsa! Bra!!! Och skallarna? Skallarna, de skallarna. Jag försökte hålla mig men sedan tänkte jag äh, bäst man provsmakar ett par stycken och de smakade finemang!!!! Jag bugar och tackar!!!!

Kommentera

