Tysssst

Det är tyst här, jag vet. Men bjuder i alla fall på en kort uppdatering:

 

* Genrepet av Melodifestivalen i Malmö var roligt. Spännande att få se hur det går till vid sidan av TV-kamrorna.

* Mia Skäringer var fantastisk,  Linda har också sett henne.

* Träningen har det gått sådär med, förkylningar och annat har kommit ivägen.

* Jag och min man står i startgroparna för något stort, skrämmande och alldeles, alldeles underbart.

* Läste ut I taket lyser stjärnorna för ett tag sedan men har ännu inte lyckats skriva om den. Mycket bra men något med språket störde mig.

* Känner att våren är i antågande även om det kommer bakslag emellanåt.

Nu behöver jag helg efter ett par veckor med alldeles för lite personal på jobbet.

Det här inlägget postades i Hannashörna. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tysssst

  1. fullbokhylla skriver:

    Till punkt 4 säger jag sotrt grattis. För jag kan väl tänka mig ungefär en sak som passar väldigt bra in på det där… 😉

    • fullbokhylla skriver:

      Som du förstår ska det stå ”stort grattis”..

    • Hanna skriver:

      Det är nog den saken som du tänker på. På sätt och vis. Men via en omväg.

      • Fullbokhylla skriver:

        Jag förstår – tror jag. Det är nog ett ännu större äventyr på sitt sätt, och ändå precis samma! Grattis igen, och lycka till. Om det är vad jag tror är det väl en ganska komplicerad process!?

Kommentera

