Dag 12 – I min handväska

I MIN HANDVÄSKA

Just nu har jag en blå tyghandväska med vita prickar, inte alls den sortens väska jag bukar använda men jag älskar den. Jag sitter så skönt här i min blogg-/läshörna så jag orkar inte gå och hämta väskan men jag kan tänka mig att den innehåller:

*Plånbok – även den blå med vita prickar. 😉

*Kvitton

*Busskort

*Sanitetsprodukter

*Kanske en hårklämma eller två

*En penna.

*Mobiltelefon

Vad har du i din väska?

Det här inlägget postades i Hannashörna. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dag 12 – I min handväska

  1. Mamma Eva skriver:

    Skulle gissa att jag har mynt i botten, plåster, halstabletter, pappersnäsduk, hundbajspåsar, hundgodis, penna, i bästa fal glasögon m.m.m.m.

Kommentera

