Kändisspan

Såg Bokhoran Johanna Lindbäck på flyget i torsdags. Ville bara säga det.
OBS: Detta är mitt första inlägg från min sprillans nya Iphone.

Det här inlägget postades i Hannashörna. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Kändisspan

  1. Sofia skriver:

    Hälsade du?

  2. Fröken Nina skriver:

    Ser att du läser Niceville just nu. Visst är den bra? Är avis på dig som har den kvar 🙂
    God fortsättning!
    Kram

    • Hanna skriver:

      Nej det var ett tag sedan. Har en väldigt eftersatt blogg. Men den var underbar. Fick en stark 4 i min bokklubb.

  3. Mamma Eva skriver:

    10/1 -12. Var är du, var är du? Vill ju läsa bloggen.

  4. Unga böcker skriver:

    Hittade inlägget Johanna skrev, måste ju vara detsamma eftersom hon googlat sig själv ^^, http://johannalindback.wordpress.com/2011/12/29/almost-famous/

    Tack igen för en trevlig kväll!

    /Malin

    • Hanna skriver:

      Tack!

      Jag var tvungen att leta rätt på inlägget redan i bussen på väg hem. Jag har kommenterat så det ska bli roligt att se om hon svarar.

      Verkligt trevlig kväll, får vi göra om snart igen.

  5. Mamma Eva skriver:

    Var är du, var är du ? Vill ju läsa din blogg oftare. Kram / Mamma

Kommentera

