Storytel 2

Nu har jag lyssnat klart på min första ljudbok Sucka mitt hjärta men brist dock ej av Mark Levengood. Boken innehåller ett urval av Marks texter som han läser själv.

Jag har försökt lyssna på ljudböcker förut men inte riktigt fastnat, då var det skönlitterära ”kapitelböcker” kanske passar krönikeformatet bättre för mig för jag blev riktigt positivt överraskad.

Jag ger boken och upplevelsen 5 öron av 5 möjliga.

Marks texter är insiktsfulla och lockade mig både till tårar och skratt. Till råga på allt upplästa med en otrolig känsla och närvaro.

Jag ska ge ljudböckerna fler chanser. Fler krönikor, en skönlitterär bok jag redan vet att jag tycker om och en ny bok jag inte läst förut. Återkommer.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Storytel 2

  1. Halvbonden skriver:

    Jag hade också svårt när jag lyssnade på ljudböcker förut, men nu när jag börjat lyssna på deckare går det bättre, då försvinner inte tankarna iväg lika ofta. När det var romaner eller vad man ska kalla de skönlitterära böcker som inte är deckare tappade jag koncentrationen.

Kommentera

