På gång igen

Jag börjar komma igång med träningen igen och det känns skönt. Förhoppningsvis hamnar jag i en god cirkel där träningen ger energi till jobbet och den extra orken på jobbet gör att jag orkar träna. Tränar för att tappa några kilo, stärka kroppen och bättra på hållningen. Dessutom är det ju kul. För det mesta.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till På gång igen

  1. bloggbohemen skriver:

    Jag har också börjat komma igång igen och hoppas precis som du att det skall ge lite energi och kanske lite bättre hållning. Kilon har jag gett upp för längesedan … 🙂

Kommentera

