Kanske vänder det

Jag söker nytt jobb. Jag trivs inte längre och det blir bara värre och värre. Kort sjukskrivningsperiod och samtal. Gråten ligger ständigt strax under ytan.

Men sökandet har gått trögt, en ynka intervju på 15-talet ansökningar. Jag tvivlar på mig själv och får hela tiden påminna mig att de som anställer inte vet något om mig som person, att någon lämpligare för tjänsten sökt, att de rekryterade inifrån.

Men idag väcktes lite hopp, jag ska få komma på en, kanske två, intervjuer i nästa vecka.

Snälla rara låt det gå vägen!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

